Ogier Tinker

Cześć!

Dzisiaj, jako że pod wieczór była już ładna pogoda-nawet słońce się wychyliło- wyszłam na dwór, nad pobliską rzeczkę, i zrobiłam ten oto filmik. Dokładniej NAGRAŁAM i potem w domu obrobiłam 😊 film przedstawia ogiera Tinker z firmy ColletA, pożyczonego od kuzynki 💖 Malutki opis zamieszczę na dole 👌

Opis: Koń jest masywny. Należy do koni zimnokrwistych, co można poznać po ogromnych, tak zwanych, szczotach. Przechodzi z stępu w lekki kłuso-truchcik. 👍Grzywa widocznie "dynda". Ogon filtruetnie podkręcony. Grzywa nie pozostaje w tyle 😋 Posiada latarnię na pysiu. Jest maści (tak ja bym powiedziała...) Pinto.
+Przepraszam za tak gwałtowne ruchy ręką- stałam jedną nogą w wodzie i było mi okropnie zimo xD
To wszystko na dzisiaj, mam nadzieję że filmik... był dostatecznie fajny 💕

Komentarze

  1. Świetny blog, filmik cudowny - bardzo spodobała mi się scenografia ^^
    Proszę o więcej takich filmików!
    Pozdrawiam,
    Bel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo przyjemnie czytać takie komentarze! :)

      Usuń
  2. xD Super filmiczek! <3 Masz talent dziewczyno! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

już TYLKO konie Collecta

4k wyświetleń!